Mødelokaler

Dansk Arkitektur Center ligger i et af Christianshavns smukke pakhuse i første parket til Københavns Havn. Med sin tilknytning til arkitekturens verden tilbyder vi unikke rammer for møder og konferencer med udsigt til blandt andet Børsen, Operaen og Skuespilhuset.

Gå til
Lokaler & priser
Forplejning, pakker og menu
Book
Møder i BLOX 2016

Dansk Arkitektur Centers lokaler er en unik oase for dine møder, med kombinationen af høj service, kulturelle oplevelser og smukke historiske rammer.

Fossil Denmark A/S har været meget tilfredse med den måde som DAC& MEETING har formået at håndtere vores møde og udstilling for vores kunder på. Vi havde inviteret 100 ur- og smykkeforhandlere som først skulle have en præsentation, dette foregik i salen i stueetagen, herefter var der udstilling på første sal, hvor vi også spiste, alt fungerede perfekt og alle i huset var meget hjælpsomme. Der var også rigelig med mad, som var meget veltillavet og smagfuldt. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Dorte Engberg

Fossil Danmark

Vi tilbyder syv konference- og mødelokaler i forskellige størrelser og med plads til mellem 6 og 130 personer, og vi skræddersyr arrangementer i samarbejde med restaurantens kvalitetsbevidste kokke.

Dansk Arkitektur Center er et levende hus med udstillinger, ture, arrangementer og en inspirerende designshop med arkitektur- og designbøger, som kan være med til at gøre dit møde til en udvidet oplevelse med udgangspunkt i vores særlige hus og beliggenhed.

Lokaler & priser

Tryk på billederne for 360 graders visning

Lokale 1 – Konferencesalen

Lokale 2

Lokale 3

Lokale 4

Lokale 5

Lokale 6

Lokale 7

PRISER
Dagsmøde
kl. 9-17
Halvdagsmøde
kl. 9-13 / 13-17
Timeleje
min. 2 t.
Timeleje
efter kl. 17
Lokale 1 – Konferencesalen
130 personer
12.200,- 6.700,- 2.700,- 3.000,-
Lokale 2
24 personer
6.650,- 3.800,- 1.200,- 1.350,-
Lokale 3 & 6
10 / 12 personer
4.500,- 2.850,- 1.160,- 1.200,-
Lokale 4 & 5
6 personer
4.300,- 2.600,- 950,- 1.100,-
Lokale 7
50 personer
8.000,- 4.450,- 1.300,- 1.600,-

Ovenstående priser er ren lokaleleje.

Halvdagsmøde (kl. 8 -13)
Pris dkk. 625,- per person

 

  • Morgencomplet med kaffe/te
  • Formiddagskaffe/te og frisk frugt
  • Stor frokostbuffet inklusiv en vand serveret i restauranten
  • Plenumlokale inklusiv standard AV-udstyr
  • Isvand i lokalet
Halvdagsmøde (kl. 13-17)
Pris dkk. 625- per person

 

  • Stor frokostbuffet inklusiv en vand serveret i restauranten
  • Kaffe/te og frisk frugt ved lokalet
  • Eftermiddagskaffe/te med lidt sødt
  • Plenumlokale inklusiv standard AV-udstyr
  • Isvand i lokalet
Dagsmøde (kl. 8-17)
Pris dkk. 725,- per person

 

  • Morgencomplet med kaffe/te
  • Formiddagskaffe/te og frisk frugt
  • Stor frokostbuffet inklusiv en vand serveret i restauranten
  • Kaffe/te og frisk frugt ved lokalet
  • Eftermiddagskaffe/te med lidt sødt
  • Plenumlokale inklusiv standard AV-udstyr
  • Isvand i lokalet
Heldagsmøde med middag (kl. 8-21)
Pris dkk. 1060,- per person

 

  • Morgencomplet med kaffe/te
  • Formiddagskaffe/te og frisk frugt
  • Stor frokostbuffet inklusiv en vand serveret i restauranten
  • Kaffe/te og frisk frugt ved lokalet
  • Eftermiddagskaffe/te med lidt sødt
  • To-retters middag inkl. et glas hvid- eller rødvin serveret i restauranten
  • Plenumlokale inklusiv standard AV-udstyr
  • Isvand i lokalet
  • (NB! Minimum 35 personer til middagen)
Halvdagsmøde med middag (kl. 12-21)
Pris dkk. 990,- per person

 

  • Morgencomplet med kaffe/te
  • Formiddagskaffe/te og frisk frugt
  • Stor frokostbuffet inklusiv en vand serveret i restauranten
  • Kaffe/te og frisk frugt ved lokalet
  • Eftermiddagskaffe/te med lidt sødt
  • To-retters middag inkl. et glas hvid- eller rødvin serveret i restauranten
  • Plenumlokale inklusiv standard AV-udstyr
  • Isvand i lokalet
  • (NB! Minimum 35 personer til middagen)
Let mødepakke (kl. 8-13 eller 13-17)
Pris dkk. 605,- per person

 

  • Kaffe/te og croissant/kage
  • Frisk frugt
  • Sandwich ved lokalet
  • Kaffe/te
  • Plenumlokale inklusiv standard AV-udstyr
  • Isvand i lokalet
Fyraftensmøde (kl. 17-19)
Pris dkk. 350,- per person 

 

  • Let tapas anretning, et glas vin og kaffe/te
  • (NB! Minimum 30 pax)

Forplejning, pakker og menu

Vi er klar over, at forplejningen er en vigtig del af den vellykkede konference, og i samarbejde med vores dygtige kokke sørger vi for fuld forplejning under hele jeres konference. Alle priser er inklusiv moms.

Dansk Arkitektur Center tilbyder hver dag en varieret frokostbuffet. Alternativt kan vi tilbyde sandwich og tapas anretning. Høj kvalitet går hånd i hånd med kreativ brug af sæsonens råvarer. Til middag tilbyder vi alt fra 2 til 3 retters menuer over buffet til kanapeer.

AV udstyr

Standard AV-udstyr

  • Projektor
  • Flipover
  • Whiteboard
  • Trådløst netværk

Ekstra AV-udstyr
Alle lejepriser inklusiv moms

  • Sony 4000 Lume/Sony 2000 Lume – Pris dkk. 1250,-
  • Bærbar PC – Pris dkk. 550,-
  • Trådløs-, clipsmikrofoner – Pris dkk. 650,-
  • Panelmikrofoner – Pris dkk. 650,-
  • iPad – Pris dkk. 600,-
  • Tekniker pr. time – Pris dkk. 600,-

Vær opmærksom på, at der beregnes et gebyr på 10 % ved bestilling af diverse eksterne ydelser.

Book

Send os en forespørgsel på en dato for dit næste møde eller konference, og I hører fra os hurtigst muligt.

Jette Jerl Jensen

Jette Jerl Jensen

T + 45 3264 5456
jjj@dac.dk

Møder i BLOX 2018

Dansk Arkitektur Center inviterer indenfor i BLOX. I foråret 2018 åbner Dansk Arkitektur Center på havnefronten i København.
Konference- og mødefaciliteter i særklasse

I BLOX finder du konference- og mødefaciliteter for enhver lejlighed til ethvert publikum. Med en central placering i hjertet af København er DACs nye faciliteter et oplagt valg for virksomheder og organisationer, der har brug for at samle kunder, kollegaer eller samarbejdspartere i ekstraordinære rammer.

Udover at være et epicenter for arkitektur og oplevelser slår DAC også dørene op til splinternye faciliteter. Med en stor konferencesal, mødelokaler og tagterrasser, med mulighed for events og arrangementer, kan DAC blive dit nye mødested:

Konferencesal – max 250 pladser
2 store mødelokaler – max 20 pladser
3 mellemstore lokaler – max 12 pladser
2 terrasser – max 50 pladser